Friday 2 October 2009

Tesion betul

Makanan ubat terbaik mengawal tekanan. -Gambar hiasan


Makanan adalah teman aku lepas habis puasa ni. Cara aku hilangkan stress senang je. Aku akan makan sampai puas.!! Rasa penat betul. Lepas balik sekolah aku kena buka buku. Kena belajar. Matematik aku masih 'blur'. Aduh, Macam mane lah nanti. Rasa takut pun ada juga. Tapi yang penting buat yang terbaik dan jangan cuai. Doakan la aku berjaya dalam PMR ni.! Kepada calon lain, Jangan takut, kalau korang takut aku lagi takut. Waa, lepas ni aku bebas. PMR lagi 6 hari dan masih mengira... Perasaan takut, teruja dan tak sabar. Hari Isnin ni kena siapkan meja. HARAP AKU BERJAYA. Sokongan moral yang penting bagi seorang PEJUANG.!! Jihad kerana ALLAH.! Amin.! 8 A!! Fuhhh... Bye....

No comments:

Dah Baca ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sentiasa BersamaMu.

Sentiasa BersamaMu.
Palestin Berdarah