Thursday 15 October 2009

Hoi.!! Dah Bebas.!!


Hahaha, Best betul.!! Aku akhirnya bebas.. Ni hari kedua aku cuti.. Macam biasalaa.. kalo aku cuti. Makan, tido laa keje aku.. Lepas tu tengok TV.. Layan MHI.. Aku baru lepas baca satu blog ni... Bapak ah ayat falsafah betul.. Aku pun tak berape paham.. aku terus tutup.. Malas nak peningkan kepala. 2 bulan ni boleh laa aku tenangkan minda.. Tahun depan form 4, ARGHH... Ape lagi aku nak cakap ek??.. Ha.!! Semalam bapak aku ada bagi senarai aktivi sekolah.. Aku tengok banyak taklimat jee.. Bapak boring nak pegi.. Duduk rumah main PS lagi best. Nanti aku nak datang sekolah gak sebab aku nak hantar buku teks.. Ha.. Untuk beberapa hari ni aku kerap laa sikit online.. Maklumlaa... aku dah dibebaskan dari 'penjara' PMR.! Nanti keputusan macam mana arh.. Takut gak aku... Maklomlaa.. Dah laa. aku tak nak tulis banyak-banyak, Tangan aku dah penat.. Lagipun kalo aku tulis banyak-banyak bukan korang baca pun.!! Bye.. Sweet Dream.!

No comments:

Dah Baca ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sentiasa BersamaMu.

Sentiasa BersamaMu.
Palestin Berdarah