Friday 9 October 2009

Baru habis Kertas Geo.



Baru tadi aku habis kertas geografi. Untuk dapat A, aku rasa 50-50 ah. Tapi doakanlah dapat A. Nanti cuti 2 hari, Sabtu dan Ahad. Hari ni patutnya ada kelas tambahan Math, Tapi bila aku tanya diorang (budak kelas) diorang semua tak tau. Aku pun ragu-ragu nak pergi. Sebab, Aku kena tunggu hampir 6 Jam kat sekolah. Membazir je masa aku. 6 jam aku dah boleh tidur lena dah. lagipun, sekolah aku jauh dengan rumah. Jadi, aku malas laa.. Aku tak suka balik lambat bila sekolah jauh dari tempat tinggal aku. Nanti dalam perjalanan balik banyak pulak masalah. Kesesakan jalanraya lah itu laa ini laa.. Malas ah aku.!! Doakan aku berjaya dalam PMR. Untuk pengetahuan anda ini post aku yang ke-61.!!

No comments:

Dah Baca ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sentiasa BersamaMu.

Sentiasa BersamaMu.
Palestin Berdarah