Thursday 8 October 2009


Hari ni hari Khamis, 08.10.2009. Hari ni hari ke-2 PMR. Soalan semuanya dalam keadaan sederhana. Harapan aku semua subjek A. aku nak pergi ke jauh. Nak merantau tempat orang pula. Banyak soalan yang aku telah jawab. Tangan aku mula lenguh lepas tulis karangan. BI punya karangan agak mencabar di bahagian permulaan. Mula-mula aku keliru sangat. Lepas tu aku jawab juga. Aku buat karangan BI cara aku. Banyak barang aku hilang. Rugi, Rugi, Rugi. Tak apa lah. Bye, Esok ada Geografi. Aku kena buat yang terbaik.! DOAKAN AKU.!! Minggu depan pulak subjek Math dan Sej. Selasa- Kemahiran Hidup. Nak exam mesti SEMANGAT JUANG.!!! ARGHH.! Pening.!

No comments:

Dah Baca ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sentiasa BersamaMu.

Sentiasa BersamaMu.
Palestin Berdarah