Wednesday 15 July 2009

Pertandingan Badminton



Amilo datang ke sini dengan harapan nak menang pertandingan Badminton yang akan diadakan pada Jumaat 17/07/2009. Pertandingan ini akan di hadiri 25 kumpulan bertanding. Pertandingan ini juga mengamalkan dasar kalah mati. Jadi aku mestilah menang dalam pertandingan ini bagi memastikan aku dapat menjuarai pertandingan selebihnya. Selain itu, amilo juga tidak akan menyerah kalah kepada sesiapa yang bermain termasuk pelajar tingkatan 6 bawah. Dengan kekuatan dan latihan yang telah di jalankan, amilo percaya yang kumpulan beregu kami akan Berjaya menang dalam pertandingan badminton terbuka ini. Pasukan kami juga telah merancang pelbagai stratergi untuk mengalahkan pihak lawan. Kami akan berjihad dalam perlawan badminton ini dan membuat sebaik mungkin. Sebenarnya amilo sekarang ni. Tadi baru cikgu norliza masuk, tanye pasal ayah. Sejarah hari ni senang ah gak. Setakat ni ujian aku rase dapat skor A. sekarang ni rambut aku botak, malas nak sikat rambut. Bukan senang nak jadi senang. Itulah motto terbaru aku.




Bukan senang nak jadi senang
Muhammad Syamil Bin Abd.Hamid / amilo_world

No comments:

Dah Baca ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sentiasa BersamaMu.

Sentiasa BersamaMu.
Palestin Berdarah