Thursday 16 July 2009

Hidup aman bersama.

Hahaha, Seronok kita bersatu-padu menjayakan Malaysia . Aku tak perkauman. Aku suka bergaul dengan orang bukan melayu dan melayu. Bagi aku warna kulit bukan membezakan kita. Kita semua satu, Kita orang Malaysia. Marilah kita bersama-sama memajukan Malaysia. Kalau ada yang tak puas hati tak apa. Tapi jangan sampai menghianat negara kita sendiri. Kepada musuh, aku sebagai tenaga muda akan sedia mengorban kan nyawa aku (jika diperlukan) untuk mempertahankan AGAMA(islam) dan NEGARA(Malaysia). Kepada parajurit yang berjuang untuk agama dan negara. Berjuanglah dan terus mara, Jangan undur setapak pun. Selamat Maju Jaya.! Malaysia tanah tumpah darahku, Islam agamaku hingga ke liang lahad (kubur).

No comments:

Dah Baca ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sentiasa BersamaMu.

Sentiasa BersamaMu.
Palestin Berdarah