Thursday 23 July 2009

Dia.



Dulu dia kawan saya,

Dulu dia baik,

Dulu dia pendiam.

           Tapi sekarang dia dah berubah. Sekarang, Dia sombong, sekarang dia Jahat, sekarang dia banyak cakap, sekarang dia anggap aku musuh. Sejak dulu Dia-lah kawan saya, sejak dulu-lah Dia selalu minta aku tolong Dia, Bila aku susah dia selalu tolong saya. Tapi sekarang dia dah lupakan saya. Dia dah ada kawan baru. Dia dah tak kisah pasal saya lagi. Saya tak kesah, Itu hak dia. Sekarang saya kena teruskan hidup saya cara saya. Saya tak kesah dia berubah. Siapa saya nak marah dia. Tahun ni saya dan Dia PMR. Saya harap saya dan Dia berjaya Dunia dan Akhirat. Cari kawan umpama mencari permata di padang pasir, Bukan senang nak jumpa.! Bila dah jumpa, Hargainya.



No comments:

Dah Baca ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sentiasa BersamaMu.

Sentiasa BersamaMu.
Palestin Berdarah