Thursday 16 July 2009

Badminton Double.

Perasaan aku ni bercampur- campur, aku sekarang ni rasa bersalah betul kat pasangan beregu Najiy dan Harith Iskandar. Aku masuk badminton ni untuk jihad.! hahaha, aku nak tunjuk yang kami juga hebat dalam badminton. Lagipun aku nak jadi wakil negara satu hari nanti. Memang seronok ah masa main badminton tadi, aku menang lawan Najiy dan pasangannya.

Pasukan aku menang 21-11, 21-05. Bapak ah.! Nanti aku lawan dengan budak cina, James Lee dan pasangannya yang aku tak pasti siapa. Aku harap pasukan aku dapat menang Final. Aku dah bersedia dah, esok mungkin aku training dulu sebelum main. Sekarang ni aku dah ketagih badminton dowh.! Tak tau nape.! Best plak. Tapi takpe ah sebab badminton sukan yang sihat. Jadi aku tak kesah ah.!

No comments:

Dah Baca ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sentiasa BersamaMu.

Sentiasa BersamaMu.
Palestin Berdarah