Wednesday 10 June 2009

Sejarah telah membuktikan.

Aku tengah tengo Youtube ni. Sambil tu aku pun ade gak tengok blog-blog dari Indonesia. Aku rase pelk ah, Kenapa indon indon tuh benci sangat dengan orang Malaysia atau lebih tepat orang Melayu. Kenapa pun aku tak tau. Aku pernah terbaca artikel di surat khabar ke majalah. Aku lupe, Tapi biasanya orang indon yang selalu cakap 'tak berlapik' nie adalah orang indon yang aties.?? Aku tak tau ah. Aku bace je. Setahu aku Konfrontasi dah tamat. Sukaerno pun dah ditumbang kan soeharto. Aku pelik kenapa orang indonesia masih nak teruskan kempen 'Ganyang Malaysia'. Kepada warga indonesia yang baca blog aku ni. Bapak2 dan ibu2, Silalah rujuk sejarah. Jangan nak buat tuduhan melulu.!! Aku tak suka orang macam tu.!! Lagipun, Janganlah bersikap terlalu ageresif.!! Belajar dari sejarah, Dan jangan ulanginya.!! Harap korang paham ah cakap aku ni.!

No comments:

Dah Baca ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sentiasa BersamaMu.

Sentiasa BersamaMu.
Palestin Berdarah