Monday 8 June 2009

Perebutan Ambalat.

naik rakit ke seberang,
mendayung-dayung keletihan,
kalau indonesia nak juga berperang,
malaysia tiada pilihan kena bertahan.
Aku tengok Youtube memang ah tak puas hati tengok indon tuh, Memang mengarut ah diorang.! Malaysia sudah menafikan kapal perang Malaysia masuk Wilayah Indonesia. Tu pun mereka masih tak puas hati. Kalau tak puas hati sangat pergi ah report kat mahkamah antarabangsa. Jangan nak cakap benda yang mengarut.! Pemimpin Indonesia pun pelik aku tengok. Mereka seolah-olah nak sangat berperang dengan Malaysia. Media kat sana bukan nak menyokong kedamaian, malah mereka seolah-olah melaga-lagakan Malaysia denga Indonesia. Kalau merekan nak berperang kita tak boleh buat apa selain mempertahankan diri. Aku percaya semua ini boleh di selesaikan secara damai. Bukan Perang.!! Kalau diorang nak perang juga. Aku akan mempertahankan tanah air aku, Malaysia. Bagi aku orang yang mengancam Malaysia adalah musuh negara. Jadi aku terpaksa mempertahankannya.
Perang tidak faedahnya. Yang menang jadi arang, Yang kalah jadi Abu.

No comments:

Dah Baca ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sentiasa BersamaMu.

Sentiasa BersamaMu.
Palestin Berdarah