Sunday 24 May 2009

Adush, Nak buat ape hari ni.

Ha, Hari ni hari Ahad. Esok Isnin, Exam. Perasaan aku becampur-campur, ade takut dan tak sabar pun ada juga.
Sebenarnya aku nak Baca buku. Tapi buku aku takde. Terutama subjek sejarah, Komsas BI & BM dan lain2 lagi.
Sekarang nie aku tangah tunggu bapak aku balik, Nak suroh dia beli buku rujukan sejarah. Tingkatan 3 punya subjek tak apa. Tak lah susah, Tapi ting.1 dan 2 yang aku tak tau. Banyak yang aku dah lupa.
Harap aku dapat Skor A dalam exam nie dan PMR nanti.! Doakan kejayaan aku.!
Aku banyak kerja khusus yang belum di habiskan. Pafa aku pun cincai boncai.!
Takpe ah. Nanti aku siapkan. Pening betulah aku.

-23/05/2009-
-Syamil B.Abd.Hamid-

No comments:

Dah Baca ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sentiasa BersamaMu.

Sentiasa BersamaMu.
Palestin Berdarah